Blogger Layouts

Sayangness

Random



Banyak gila habuk. hachuuuummmmmmmm

Ya Allah rindu nya dkt blog tersayang nie. Kesian blog nie sbb owner dia mmg pemalas tahap max. Hahaha. Habis berhabuk my baby nie. Okay i promise u baby mulai saat nie, i akan jaga u betul2 ;) so today is mother's days right? so dah wish ker? hihi. Sebenarnya hajat di hati nak belanja umi dinner mlm nie. Ptg td pun dah usha hadiah but not yet bli lagi. sorry ummi. tak jumpa pun hadiah yg btl2 special. so wait je lah eh. hehe.jahat punya anak :P

So buat apa jer pasal cuti sem nie. Hahaha,so as usual online shopping ler. waaa im just in love with all the stuff so why not im just buy it. haha. Aku tak tahu dah brapa byk aku bli dan tak pakai. Ya Allah sangat membazir. Ya ya ya aku sedar diri, aku dah bazir kan duit aku untuk beli semua keinginan aku bkn keperluan. kapan aku mau berubah nie. Sekarang pun aku kerja. serious lah kerja. jgn tak percaya. Aku tolong abah tampal berlian kat baju. hehe. tak tahu ker? its called steam press.

taraaaaa. nie lah steam press

letak jer baju yg dah siap tampal berlian tue. then tekan

                                       
so sapa sapa nk tempah baju dia nk kasi bling bling, just let me know. Tapi wa cakap sama lu penat woo buat ini kerja even aku hanya duduk tapi nak hadap dia punya panas, MasyaAllah so tension maa. Panas okay panas. Dengan sekarang nie musim mmg panas gila plus mesin nie pun panas jgk. Tapi dah nama nk cari duit so kena hadap ler jgk. Bukan senang tau nk cari duit lain lah awk join bnda dlm facebook tue. haha.   Sebenarnya dah hampit 5bulan aku buat bnda nie. hehe. Nie kira nya kerja tuk cuti sem ler. Dapat duit. haha.



macam nie lah contoh dia. hehe
                                                 
 So nak tempah lemme know okay. hehe. Sebenarnya entry nie dah lama tapi dlm draft jer sbb ashik bz buat bnda nie lah. Tapi dont worry since dah nak habis cuti sem nie sy akan memanfaatkan blog nie. Sebenarnya banyakgila cite nk type tapi keadaan xmengizinkan plus aku nie MALAS sangat. Ade bape kerat jer lagi baki cuti :( Ya Allah nie rasa malas nie nk pk nak masuk sem baru dah.  sem 5. wakakaka dah besar panjang aku nie rupanya. Kadang kadang bila pk balik rugi plak tak buat fast track. Kalau tak dah degree aku. Boleh cepat habis belajar boleh cepat kahwin. EH? hahaha, kidding :)

So jumpa kt next entry yer. Nk story pasal teacher's day plak. haha, entry lapuk. Orang lain dah lama publish da. So faham faham ler ye orang malas mmg mcm nie :P


No comments:

Post a Comment