Blogger Layouts

Sayangness

February :))


Assalamualaikum yer para gadis yg cantik sekalian :))

So sudah sebulan dah xupdate blog nie. well orang busy memang mcm nie. Haha. Sebenarnya xbusy tapi mmg malas nk update, teheeeee. Bukan ada orang baca pown. Even xder orang baca pown, nak story jgk nt bila dah boring, akan bkk blk blog nie then baca balik story yg lepassss. #Seronok. Bulan January terlalu banyak yg berlaku. Sakit itu ttp ada walau hati gumbira. wuhuuuuuu.

So my first story about our 4th anniversary. teheeeeee. Sebenarnya celebrate biasa2 jer sbb ari tue aku dan dia ada class. Tapitapi kita ttp kluar dan ponteng class, hahaha. Jgn sape2 tiru yer. Sedihnya xder cakeeee. i want red velvet cake pleaseeeeee my honey bunny???? So as i promise aku bagi kasut futsal tuk diaa. Sebenarnya kasut tue patut bg tahun lepas tp aku xder duit, so postpone for this year ler. haha. Present for this year kite postpone tahun dpn yer awak :)))) For me, aku mintak jam guess rm779. haha. he said NO. hmmmmm. Dia xder duit, biasalah orang perempuan mmg demand. wakaaakaa. So at least aku dpt jgk jam baruuuuuu. Tp bkn 779, yg biasa jer.

Taraaaaaa. nie lah kasut futsal my boyfieee.
cantik kann
So sejak 3minggu aku ada masalah kulit. wuhuuuuu, sakit nya doctor pown xley detect. Dah 3 klinik aku pergi but then xder effect ape2 pown. Aku xtau knape kulit aku jd mcm nie. Kt tgn akan naik bintik bintik merah then bintik tue akan hilang. Pastu naik balik then hilang, Haaaa mcm tue lah aku hari2. Gatal satu badan. Sape2 tau tak sakit ape nie? Aku dah ikhtiar mcm2 sampai satu thap nie aku pegi farmasi kat machang then ade jual air zamzam. Aku bli air zamzam tue dan sapu kt tgn aku nie. Harap2 boleh sembuh lah.  air zamzam kan penawar segala penyakit. InsyaAllah kalau kita yakin dan amalkan selalu. Tp sakit nie boleh hapuskan dosadosa kecil. Aku patut bersyukur kalau Allah bagi aku sakit. Sabar itu perlu dan jangan cepat mengeluh. InsyaAllah . Ini semua kan ujian.
Nampak x? Actually nie sikit jer. Kadang2 byk gler. 
 Xpe ler nak buat mcm mne lagi. Kita dah ikhtiar yang lain serah kat Allah jer, Dia yg maha mengetahui. So this february gonna be my busy day, Nie xtipu. Betol punyaaa. Orang lain awal sem lagi dah busy. Aku baru busy. Cuba teka kenapa. Hahaa. Sbb assignment semua miss bagi dari awal sem lagi. Aku mcm biasa lah. Kerja last minute. Orang lain dah 50% dah nak siap. Aku? Sabar r.
hihiii. Sem nie kena buat website. Sape pandai? Nk suruh tolong buat nie. heeee.

already miss my bff. :'(
okay then. sampai sini sudah ler. Nie pown aku rasa mcm panjang berjela aku update, Haha. kalu nak baca lagi tggu sbulan lagi baru aku updateeeee. teheeeeeeee :)) mwahhh mwahhh

2 comments: