Blogger Layouts

Sayangness

Hai awak awak semua. Excited gle nak update blog. Sekarang nie da akhir tahun kan so mmg hujan turun xhenti henti since seminggu nie. Alamakaii sejuk bukan main lagi. Maksudnya harihari xmandi. Haha. Semester baru dah bermula harapharap xder ler class kul 8, nak mandi mcm mane sejukkkk sangat. Nampak sangat aku takut air kan. Sebenarnya mmg mcm tue ler realiti nya. Ekekeke. Tp aku rajin tau mandi. Harihari shampoo tue bukti nya aku suka mandi. Hihihi.


Semalam kita bli bag tau. So sweet. Habis 55ringgit jer for purse n bag for kuliah. Haha. Actually wajib tau bli bag sbbsbb baru mood nak blajar datang bila tgk bag. Alalala comel nya bag. Itu aku ler. Sebenarnya aku mmg gila bag. Terlampau sangat, pantang tgk bag mesti bli n u know what ade lagi bag yg xpenah pakai. Keinginan melebihi segala galanya. Sekarang nie aku kena avoid pegi kdai bag. Xboleh tgk pown bag paham? Kalau nampak bag jalan pejam mata ! hah -______- Kawan kawan ku sekalian jangan ajak sy pegi tgk bag lagi tau. Tp kan kalau murah gler tolong ler bagitau. Pleaseeeeee ^__^

No comments:

Post a Comment