Blogger Layouts

Sayangness

Hati Bicara

Soon, im gonna delete my blog. I hate it so much. Blogwalking ashik jumpa blog yang cantikcantik plus orangnya pown awesome sangat buat aku rasa jeles. Hahaha. Jeles di sini bkn nak sihir orang ker apa. Jeles di sini bermaksud aku pown nak cantik mcm kau laaa. Teeetttt. Aku da cukup bersyukur dgn apa yang aku ada, ada boyfie yang gila sweet, kawan yang sangat awesome, parents yang sangat memahami. Walaupown aku xseperfect mereka mereka itu, aku ttp bersyukur. Kadangkala nafsu menguasai segala galanya. Online shopping makin hari makin banyak bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan buatkan diri ini makin lalai dengan duniawi. Dunia Dunia ! Namun diri ini tetap hanyut. Haha. Nak buat mcm mana. Rasanya mcm normal jer kan kan kan.

Bila tgk orang style sikit aku rasa mcm nak jadi mcm mereka. Nampak comel dan wooww. Haha. Rasanya setiap manusia ada keinginan sendiri asalkan duit ada, semua boleh jalan :D Tapi aku tetap xboley jadi orang lain sbb aku sangat selesa menjadi diri sendiri. Be yourself is more more more better right? 
Yes. All girls are different ! So bersyukur ler dengan apa yang kamu ada. But sape penah rasa diri dia di copycat kan? Aku angkat tangan k. Waaa, i hate it. Bila tgk dia mcm aku tgk diri sendiri. Menciiii tau. Rasa mcm nak butakan mata jer. Kita bli mcm tue dia nk bag mcm tue, bli baju mcm tue, dia nak mcm tue jgk. Boleh dikatakan dari atas sampai bawah SAMA. Eh boyfie pown nak cari yang sama. I mean perangai sama. Mana boley mcm tue kan. Stop being others yer awak.

P/S : Nati nak pk balik betol ker xnak delete blog. hihi

2 comments: